Subject: FW: Riigiteede ääres juhatusmärkidel valed nimed
From: "Riigiinfo 1247" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Nov 2024 10:00:45 +0200

Tere

Edastan Riigiinfo telefonile 1247 tulnud teate.

Lugupidamisega

Anne-Ly Ott

operaator

Riigiinfo telefon 1247

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: Andre-Andy Bernhardt <[email-masked]>
Sent: Tuesday, November 12, 2024 9:56 AM
To: Riigiinfo 1247 <[email-masked]>
Subject: Riigiteede ääres juhatusmärkidel valed nimed

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Edastan informatsiooniks asukohad, kus riigiteede 27 ja 28 ääres
paiknevatel liiklusmärkidel (623 – eelviit) on valed nimed. Tahvlitel on
välja toodud „Tamme“, kuid reaalsuses sellist küla enam ei eksisteeri ja
see on asendunud nimega „Kabala“. Palun võtta tööplaani liiklusmärkidel
nimede muutmine, et teave vastaks reaalsusele.

Teine mure on riigitee 27 ääres liiklusmärgiga 641 (Kohanime tähis), mille
nimi on küll õige, kuid mis asub vales kohas. Kohanime tähis peaks asuma
haldusüksuse piiril, kuid hetkel asub silt ligikaudu 200m haldusüksuse
piirist eemal. Palun võtta tööplaani märgi ümber tõstmine õigesse
asukohta.

Lugupidamisega

Andre-Andy Bernhardt

teede spetsialist

Rapla Vallavalitsus

Tel: 5342 3541

 <http://www.rapla.ee/> www.rapla.ee

 <https://www.facebook.com/Rapla-vald-115777931770027/>
<https://www.instagram.com/raplavald>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.